Kizlar 14+4 teyim. 12 haftaya kadar bulanti kusma felaket gecirdim hamileligimi. Sonraki 1 hafta hic cikarmadim tam duzeldim dedim doktor Decavit verdi. Bulantilarim kat kat geldi ve kusmanin sonu yok. Simdi ilaci degistirdi sikayetlerimden dolayi Vinalac verdi. Aksam tok karnima ictim ama icimde alevler cikmiscasina mide yanmasi, sonrasinda mide agrisi ve vucudum boyle atiyordu zonkluyordu anlamadim asiri yanmaya basladim sonunda cikardim bi kac kez gecti. Aranizda Vinelac boyle yan etki yapan var mi????