Ayyyy benim belam yüzümde de var kızarıklık. Vichy dercos çok iyi ama çok pahalı, sebamed yağlı saçlar için olanı da güzel ama o da bormal şampuanlara göre pahalı, head and shoulder ın nanelisi (erkek için olan) de iyi geliyor fiyatı iyi. Birde eczanelerde blue cup diye bi şampuan vardı o da mükemmeldi fakat aşırı aşırı pahalı. Dokturun bana dediği bi yerden sonra cildin şampuana alışacak ve yine olacak o yüzden değiştire değiştire kullan. Ben arada sebamed arada head and shoulder kullanıyorum