Merhaba güzel anneler 🤍Şu an 30+4 haftalık hamileyim. Dün kontrolümüz vardı. Bebeğimiz çok şükür gayet iyiydi ama doktor poposunun aşağıda olduğunu söyledi. Sezeryana mı gidiyor acaba bu diye biraz mırıldandı sanki. Ben de hani hayırlı ve sağlıklı ise hep normal doğum yapma taraftarıydım. Doktorum 35. Haftaya kadar yolu var. Bebek yönünü değiştirebilir bu haftaya kadar dedi. Bu durumda olan annelerimiz oldu mu hiç ?