2.5 senelik evlıyım hic korunmadıkk yumurtalarımda tembellık var yavas calsııyor dedi doktor adetin oyuzden duzensiz dedi ve bu ay hamıleyim sanırım tam eminde deglım 13 gun gecıkmem var sarı akıntım ve kasık ayrım var 2 gundur adet olcak gibi olmadım daha bakalım beklıyorum ovulasyon testiyle takıp ettim gebelık testi olmadıgı icin hep pozutıf çıkıyor yumurtlamam var gibi kopkoyu pozıtıf blmiyorum yani bakalım bugun test yapıcam dua edin insallah vardır kzlarr 🙈🙈