kayaa0 Busra1644 36+4te doğurdum. Serklajım vardı dikişler alındı iki gün sonra da doğurdum, sabahın 5inde başlayan sancılarla öğleden sonra 4te doğurdum😅
Bebekdelisi Busra1644 36 erken dogum olarak sayma canım drlar bıle saymıyor eger kuvezlik olmazsa benım kaç arkadaşım var doğum yaptı hıc sorunsuz eve geldıler bende 37+0 doğum yaptım