Ozlemozlem123 Ohh tmm birsey daha oğrenmiş oldum.. Ne yazikki acil sezaryana alindim.
Sabah 07:00 de 4 cm açılmam vardi.
Suni sancinin dozunu her çoğaşttıklarinda oglum ters tepki verdi ve bu uc sefer oldu etrafimda 4-5 insan birden oluşdu en son kinde doktor da geldi sancimi control etti bakdi ki sabah dan berli aciklik ayni ve bebek kotu tepki veriyor beni giydikleri gibi ameliyat haneye aldilar bu arada saat oldu oglen 14:00
Oglum iyi cok sukur ama benim agrilarim cok.
Ins en kisa zamanda toparlanirim ilk dogumum normal di keske buda oyle olsaydi ama bu halimede sukurler olsun