Esracumaliii Kızlar 34+5 deyiz gece gündüz uykuları haram oldu resmen gece surekli terden geri uyanıyorum klimanın altindayim 7/24 ama hala terlemekden sıkıntıdan uyuyamıyorum aynı durumu yaşayan var mı acaba hiç ? Ne yapmam lazım
Edabykl Esracumaliii Bende aynıyım 33+4 olduk gece uykularim bölünüyor iki kat terliyorum soğutucu var karsima onu koydum geceleri açıyorum suan kan akışimiz cok daha hizli bu yuzdenn bu sicaklanip terlemeler ve hormonlar tavan dogurana kadar mecburuz 🙈😂 keske son aylarim kış ayina geleydide usumezdim 😂
Hatice2323 Esracumaliii 10 dk uyuyup tekrar uyan sıkıldım geceden beri valla çok zor yaz hamileliği ayyyyy artık bazen ağlıyorum ama rahatlıyorum .Allah hepimizin de yardımcısı olsun
Sahranr Esracumaliii bende ağırlaştim ondan mı hiç rahat uyuyamıyorum 29+1 olduk sağ yapıyorum olmuyor sol yapiyorum yok rahat değilim bı türlü 🤦yine sabah ettim uyuyamadım Allah yardimcimiz olsun
Misssitare Esracumaliii 33+3 olduk bende ağırlaştım ondan uyuyamıyorum galiba. Zaten son haftalar vücut doğumdan sonraki sürece hazırlanıyor.
Esracumaliii Edabykl artık isyanlardayim o derece durum vahim yani birde Çukurova sıcaklarında hiç çekilmiyor. Eşim üşüyor bn damla damla terliyorum sıkıntıya giriyorum
Edabykl Esracumaliii Valla bende ayni eşim üstünü örtüyor ben asla ortemem burdada cok degisik bi sicak var trabzondayim aşırı nem var damla damla ter dökülüyor her yerimden ve vucudum yapış yapış oluyor hergun dus almaktan bıktım bir an once Allahim kurtarsin bizi hayirlisiyla da 🤗🙈