Busemya canim benim iki gündür agrım vardı, karnım kasiliyor,taş gibi oluyordu. Ve 1 gün boyunca hareketini hissetmedim. Doktora gittim nst ye bağladı. Ebe elime bir buton verdi ve dediki bebek hareket ederse butona bas, yoksa sancı zannediyor makine dedi. 20 dk ya bebek 53 kere tekme attı, yer değiştirdi. Ebe geldi bu kadar oynadı mı dedi. Valla oynadı dedim. Eşimle birbirimize baktık, doktora hareket etmiyor dememistik ama eğer deşeydin yalancı çıkaracaktı bizim bebek :) bu arada gerçekten bir önceki gün hep sola yattım hareket etsin diye ama farkına verdimki sırt üstü yatınca sanırım yeri daralıyor ve hemen hareket ediyor. Tavsiyem o ki biraz sırt üstü yat, yinede harkeet etmezse elinle hafif bastır rahatsız et, o zamanda hemen hareket ediyor. Yorulduysan bebek de yoruluyor uyuyor olabilir