Uyumayan var mı kızlar? Doğum suyu azar azar çiş kaçırma gibi gelir mi? 2 -3 gündür oluyor fakat şimdi böyle bildiğin kaçırma gibi. Wc kalktım çişe, çamaşırım kaçırmışım gibiydi. Değiştirdim kalktım mutfağa gittim su içerken gene aktı, indirmedim bekledim çok değil ama aktı biraz. 1.5 dk önce falan çiş yapmıştım zaten. Oturdum çiş bitmedi herhalde diye bişey olmadı yapmadım, ama çişim var gibiydi. Sonra kalkınca damladı çok çok az anlamadım. Mesela çiş yaptıktan sonra oturup biraz bekleyince hep sürekli damlıyor damla damla (serumun hızlı akması gibi). Cuma sezaryenim var. 37+6yım şu an.