Kızlar merhaba dün 16. Haftaya girdik kontrolum vardı ve doktorum bebegin eşinin aşagıda olduğunu söyledi tatile gidecegiz eşimle gitmeden kontrol amaçlı gidelim dedim doktorum izinde verdi herhangi bir düşük tehdidi kanama alanın yok dedi ama duyduğumdan beri yaptığım hiçbir şeyden keyif almıyorum aklım fikrim sürekli bebegim de bunu yaşayanlarınız varmı doktorunuz ne dedi zamanla yukarı çıkacak dedi benim doktorum ama bilemiyorum ne yapmalıyım öneri ve tavsiyelerinize ihtiyacım var şuan çok üzgünüm..