Vuslat_yaren 36+1de kovid testim pozitif çıktı, bu durumda olan arkadaşlar neler yaşadılar, ateş düşmesi için önerileriniz neler
merve_014 Vuslat_yaren öncelikle çok geçmiş olsun bende kovit atlattım parol içebiliyosun zaten serum olarak takılırsan daha uzun vadeli ve daha hızlı sonuç alırsın su iç bol bol dinlen meyve ve çorba ye bol bol bebişine vitamin olsun rabbim şifa versin sanada evladınada ❤🧿
Adeninannesiii Havluyu ıslat basına ayaklArına dizlerine sürekli değiştirterek ört ama su iyice soğusun öyle ıslat bana çok iyi gelmişti çok çok şifalar diliyorum benimki çok zordu. Birde parol kullan ihmal etme
Vuslat_yaren Boğaz ağrınız oldu mu ben sürekli su içiyorum ılık zencefil limon içiyorum, sirke ile su ile gargara yapıyorum başka var mı öneriniz