OzgeSyr_ geçmiş olsun harbiden kolay şeyler yaşamamışsınız. Ben doğumdan sonra yanımda kimseyi istemiyorum eşime de söyledim. Akrabaları bide yatılı gelecekti 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 bizimkiler zaten gelir 15 20 dk yı geçmez oturur kalkar. Tek korkum uykusuzluk şuan. Zaten uyuyamıyptum. Artık süt sağıp gece eşimle yedekleşe kalkcaz öyle düşünüyoruz. Ama tabi kolay kolay hiçbir bebek düşünceleri gerçekleştirtmiyormuş. Erken mi doğdu bebeğiniz benim de erken doğum riskim var o da korkutuyor. Ben kuzenimde görmüştüm ergendim o zaman meme ucu resmen yarılmıştı. Hamile kalınca ilk iş o konuya çözüm aradım avent ve lansinohun silikon göğüs ucu koruyucusu var vaşka markalar da varda bunlar ince olanlar. Yara dönemde bebeği onunla emzirmek iyi oluyormuş. Yara olmadan emzirince de koruyor tabi. Onlara bi bakın isterseniz.
OzgeSyr_ ben zaten adanalıyım da sezaryen deniz sonra tuvalet sıkıntı tut boğazıbı dediler o yüzden midye ile yetinecektim🤣🤣 serbest miymiş yahu ohhh yaşadık🤣