Kızlar öncelikle rabbim tüm gebeleri tek bi sancıyla ıkınmayla kurtarsın. Dün bebeğimin hareketlerinde azalma olmuştu toplasan 3 kere kendini belli etti oda ben dokunup sarsıyorum diye. Kalktım bugun kontrole geldim ablamla nstye bağlandım hareketleri epey iyiydi sıfır sancım vardı. Sonra doktor muayene ettiğinde eşi epey yaşlanmış artık beslemez bebekte 3 kilo 700 gram görünüyor istersen yatış verelim dedi ama benim hiç sancım yok bu arada bende evdesancım gelsede bende gelsem dedim riskli diyince kabul ettim 1 cm açıklıkla doğumhanede gözetim altına alındım saat öğlen 1 di hemen lamayla suniyi verdiler acılmam 2 3 saat sonra 2cm oldu plates yaptım yürüdüm ağrım yok ama nstde çıkıyor sancı😀 sonra bir kere daha verdiler sanırsam abooooow ben böyle birşey görmedim yaşamadım perişan mahfoldum ben sancektikte acılmam oluyormuş 3 cmlik sancım ebenin kontrolüyle 6 7 oldu hemen doktorum çağırıldı ama ben bağırıyorum sezeryana alın beni diye ebede bebeğin kafası geldi ne sezeryanı diye beni sakinleştiriyor. Ikınma vs derken çıkıverdi bebişnazım şuan emzirdim uyuyor. Velhasıl kelaaam biraz uzun oldu hakkınızı helal edin rabbim ebeninde doktorunda iyisiyle karşılaştırsın ebem o kadar iyiydiki sancı geldikce öpüyordu sarılıyordu güzel güzel konuşuyordu rabbim sizleride tek nefeste kurtarsın inşallah kolay bir doğum değildi ama sizide korkutmak istemiyorum çünkü değdiiii miniğimi kucagıma aldığım an tüm acılarım geçti gitti buda benim doğum hikayem kızlar rabbim hepinizin yar ve yardımcısı olsun 🤲🌹🐣