Imaram3 altnbebek her şey 😍😁 rabbim analı babali sağlıklı ömürler versin. Nasıldı doğum hikayeniz bende 37 deyim her an tetikteyim acaba suyum mu gelecek nisan mi gelecek önce sancı mi diye diye kafayi yedim
Zehragniken altnbebek Hayırlı olsun canım. Surec nasıl ilerledi kısaca anlatır mısın. Tam 39. Haftada mi dogum oldu
HavvaSonmez03 altnbebek fazla ağrın oldumu ? Doğum ne kadar sürdü ? Zor muydu kolay mı ? 😂 Bu arada Allah analı babalı büyütsün 🤭😍
oznuroznur07 Sancı acısı nasıldı, nasıl ıdate ettın sancı geldıgınde ,sezeryan ıstedıgın oldu mu . Kım destek oldu sancı anlarında .