İlk başta büyüklerimizi dinledim yerleşme kanamasıdır önemli bişey değildir dedim fakat 2 gün sonra kanamam arttı kesenin yanında kanama alanı oluşmuştu ve 3 hafta doktorumun verdiği ilaçları kullandım şimdi bebeğim iyi o yüzden kimseye inanıp güvenip doktora gitmemezlik yapmayın