Ben bime gelen katlamalılardan aldım şu an kullanıyorum. Sadece kovası kalmamıştı trendyoldan hobbylife marka aldım. Katlanıp düştüğü söyleniyordu ama biz yaşamadık biraz üstünden pay bırakıyorum. Küvet de çok güzel su tahliye düğmesi de var baya memnunum yer de kaplamıyor :)