Meyveminannesi Selam arkadaşlar hamileliğimin son günleri ve doğum kolay olsun diye yarım saat yürüyüş yapıp üzerine dinlenerek 10 kat merdiven çıkıyorum merdiven çıkmak zararlımı sizce emin olamadım 😶
Beybiannesi Meyveminannesi gayet iyi diyorlar ona çıkabiliyorsan ne mutlu sana benim nefesim biyerimden çıkıyor evim 3. Kat eve çıkmak zulüm 😂😂
sgok Meyveminannesi Ya dogumu hızlandırıyoe diyorlar ben bi tık korkuyorum evim merdivenli oldugu icin gün icinde birkaç kez in cık yapıyorum 36 merdiveni 😭😭
Feride68 Meyveminannesi Yok merdiven iyi diyorlar doğumu kolaylaştırıyormuş 10 cu katı iyi çıkıon maşallah Bende yürüyüşe başladım evim 4 cü kat bide ordan in çık yapıorum tamam ama zorlanıyorum Allahım kolay doğumlar nasip etsin hepimize inşallah