Gattem Merhaba hanımlar son 6 gün gösteriyor uygulama benim gibi 6 günü olan varmı ? Normal doğum olucak bu arada 39+1 deyiz 1,5 cm acılmam var kızımın kilosu 3,5 iki gündür nişanım geliyor aman aman bi sancım ağrım yok yalancı sancılarım oluyor
Mineztrk Gattem 39+2 yim bnde kuzu ama bnde bı gelişme yok malesef nişan filan arada sancı giriyor ama böyle adet sancısı gibi değilde gAz sancısı gibi anlamadım bnde bekliyorum hayırlısıyla inşallah hepimize