Saaaaa Kızlar 27haftalığız ama sanırım erken ödem şişliği oldu el ve ayaklarım çok şişiyor böyle olanlar varmı 🤨
Neriman59 Bende öyleyim üstelik çalışıyorum eve geldiğimde ayaklarimin üstüne basamiyorum nasıl olacak bilmiyorum