Kızlar 36+4 olduk 💙 regl olacak gibi ağrılar yaşamaya başladım. 4-5 gündür. Belim çok ağrıyor ve bacaklarım da uyuşma oluyor. Kasıklarıma vuruyor. Sık sık lavaboya çıkma isteği oluyor ama malesef çıkınca az az geliyor. İshal de olmuşum oda cabası. Vajinada aşırı bı doluluk hissi var. Resmen batma hissi. Bebişin hareketleri daha sert ve daha az. Kasılmalar arttı iyice. Bunlar doğum belirtisi mi?