2cocukannesiyimm Kızlar normal mı? Hep 2 haftada bir gidiyordum şuan 18 haftalığım 1 ay sonraya verdi randevu bişey olursa gelirsin dedi 1 ay kontrol altında olmamak tek kese yumurta ikizii için uzun bi süre değğilmi hadi 3 hafta olsaydı..?
Asli2023 2cocukannesiyimm canim bizde 11haftalik iken gitmiştik 5hafta sonra gel dedi.su anda 14+5deyiz..bir sıkıntı olmadığı sürece sık cagirmiyor doktorumuz…
Gattem 2cocukannesiyimm evet gayet normal banada öle demişti 1 ay sonra ama farklı bişey hissedersem arayabileceğimi söylemişti suan 39+1 haftalığız son 6 günümüz var
2cocukannesiyimm Asli2023 benim ikiz hemde tek kese tek plasenta riskli bi gebelik sonuçta tek gebelik zaten geçirdim oğlumda çok sık gitmiyordum çünkü bitane bebek normaldı herşeyi ama tek kese yumurta bu sonuçta 1 ay çok fazla sanki
MinnieMouse Doktor öyle randevu verse de ben olsam iki hafta sonra giderdim. Madem riskli gebelik kaygılanıyorum de git bişey olmaz.