Ozlem_53 Bizim de 52 gün kaldı uygulamaya göre ama benim ki sezaryen bebek erken gelebilir baş aşağı da😄😄
Pelinakcn Melismelo ay inşallah öyle olmaz🥲 hem bir an önce kavuşmak istiyorum hemde çok bunaldım artık