Hulyarecep 36 haftadayız bebeğim hemen doğsun istiyorum🙈🙏🤰 sancı vs hiç birsey yok sizde durumlar nasıl 🤗
AnneyimHamileyim Hulyarecep Aynen bende öyle istiyorum ama prensesin daha gelmeye pek niyeti yok 🤷🏼♀️ 38+4 son 10 ❤️
Hulyarecep AnneyimHamileyim sağlıkla gelsinler inşALLAH ama çokta bekletmesinler 🙈😍 insan özlüyor utanmasam hergün gidip bakasım geliyor ultrasyonda 🙏🤰💕🤗🤗
AnneyimHamileyim Hulyarecep Aynen artık bekletmesinler demi bilmem sizi ama ben artık yürümekte yatıp kalkmakta baya zorlanıyorum 😊 ne güzel görebiliyosunuz istediğiniz zaman burda sadece 3 kere ultrasona giriyoruz 😏
Hulyarecep AnneyimHamileyim bende aynı durumdayım 🙏 biran önce sağ Salim alalım kucağımıza inşALLAH ☺️🙈 çok şükür şimdi son zaman olduğu için haftada bir giriyoruz ultrasyona canım sizin orada niye öyle ki