Dianaf biz 4-5 aydır deniyoruz, en sonunda dedikki testlerimizi yaptıralım. Benim hormon testim normal yumurtalıklarıma ultrasonla baktı normal. Ama alttan detaylı muayene yok belki tüplerimde sıkıntı vardır ama sanmıyorum çünkü adetlerim düzenlidir hiç bir sıkıntım yok günü ne zamansa o zaman gelir. Eşim sperm sayısı iyi ama ileri hareketi zayıf çıktı, bide morfoloji en az 4 olması gerekirken 2 çıktı. Keçiboynuzu ve çakşır kökü suyu ile takviye ilaç kullanıyoruz. Yeni başladık daha 2 gün oldu 😅 Çok olumlu sonuçlar alanlar var ama önemli olan gerçekten kafaya takmamak galiba. Akışına bırakmak. Eşimden daha fazla kafama takıyorum ne yazıkki, onu da strese sokuyorum. Biz elimizden geleni yapalım gerisi Allah’ın taktiri deyip kendimizi motive ediyoruz. O yüzden test yaptırıp ona göre ilerlemek en mantıklısı.. Bende çok söyleniyordum 4 aydır ya yine mi olmadı millet kaza ile kalıyor neden olmuyor diye. Ama şimdi beslenmemize yaşam tarzımıza dikkat etmeyi öğrenicez ve dr un eşim için 3 ay dediği süre içinde hamile kalıcam bence. İnanıyorum 🫶🏻