MerveGmss Arkadaslar iğnemi hergün 11 de vurunuyorum bugun bir saat geç vurdum unutup bebeğime bisey olurmu cok kötü oldum ağlıycaktım aklıma iğne gelince kosarak vurdum 😞😞😞
Cemrelif MerveGmss merak etmeyin bir şey olmaz. Önemli olan yakın zamanlarda vurmanız. Gün atlamamanız
Tazeannes Ben de 400 kullanıyorum 1 saatten fazla geçmesin demişti doktorum birşey olmaz Allah'ın izniyle ben alarm kurdum böylece unutmuyorum sen de öyle yapabilirsin
LinaDuru Bişey olmaz ben bi keresinde bi gün vrunmayı unuttum ertesi gün vurundum bişey olmadı çok şükür