2bebe_35 oncelikle sunu soylim bu her gebelikte olacak diye birsey yok benim ilk gebeligimde hamileyken geldi ki ben 35 haftada dogum yaptim ama sute katkisi olmadi acikcasi,ve gelirse bile o ilk sut bebek emmeyene kadar sute donusmez korkma,ikinci gebeligimdeyim 32 haftaday yine geliyor ama dokunmuyorum bazi ebeler dogumu tetikler diye duydum 😅