2bebe1gebe Burcin6 hayır çünkü rahimin kendi boyutuna ulaşması gerekiyor birde özeldeki doktorum 6 hafta sonra takabiliriz demişti ama devlette sezaryandan 3 ay sonra takılıyormuş