newbabyno2 Kızlar tahmınler şunlar bunlar derken burda bir kaç tahmın edici arkadaşlarda var bılıyosunuz emeğinize sağlık hepiniz erkek demiştiniz ama bılemedınız kızım oluyor 😂💓🤗
Yusra newbabyno2 kese fotosu nasıldı acaba bende 6 haftalık 2 oğlan var 3. Merak fena birşey azıcıkta umut🤣
Deletedmom_12 newbabyno2 hayirlisi olsun kizi erkegi yokk Ama kIz evladi olanlar daha sansli bence Insallah benim de olur