Tubiiiiif olabilir tüketme kesinlikle bak bende öyle tüketiyordum bebeğin suyu fazla çıktı şekerim olmadığı halde diyetisyen eşliğinde devam ediyorum ve şuan hiç yiyemiyorum 🫤 karbonhidrat,hamur iş, paketli hazır gıdalar(abur-cubur), dondurma bile 😔 çok nadir günde 1 kere veya 2 kere meyve sadece