Gokceyolagelmez22 18 haftalik hamileyim bebegimin hareketlerini hissetmiyorm ya da ben anlamiyorum bazen pıt diye bisey atıyo o mu acaba diyorum 😂 siz ne zaman hissettiniz acaba
deletedmom351 Gokceyolagelmez22 o pıt pıtlar olabilir düzenli takip et zamanı gelmiş zaten ben 20. haftada hissettim
YeniAnne55 20+3 gunluguz bizde 2 3gunde bir hissediyorum ama doktorlar saten 20 ile 24hafta ya kadar normal diyolar hareketler icin