Bende 2 hafta önce temasliydim . 18 aylik oğlum pozitif cikti . Evde maske takmama imkan yoktu. 15 haftalik hamileyim. 3 gün sonra bende burun akıntısı başladı. Test vermeye gidemedim , kendi doktoruma da ulaşamadım. Baska doktorlara sordum , burda okuyordum kan sulandirici kullanılmalı diye . 2 farklı doktor gerek yok dedi . Ben ekstra hicbirsey yapmadim . Bol su ve meyve tükettim . Sadece burun akintisi olarak 2 gün sürdü. Baska hiçbir belirtim olmadi . 7 gün geçince de doktora gittim ultrasonla bakti bebegim şükürler olsun ki iyi . Yine de doktorunuza ulaşın kan sulandiri mevzusunu sorun . Umarim hic hasta olmadan hafif bir sekilde geçer. Gecmis olsun