menessare 2 aydır korunmuyoruz hani o yüzden herseyi belirti olarak algilayabiliyoruz bence bebek istediğimiz için. 2 hafta önceden başlayan kasık, sırt ağrım var mesela… uyku hali de öyle ama bu belirtiler gecen ay da vardı malesef olmadı ve ilk defa korunmayi biraktik diye hemen olacak sandım o yüzden çok stres yaptığımı düşünüyorum 28 gunde bir regl olan ben 31 e çıktı gecen ay yani bilemiyorum açıkçası ilk oğlumda aşırı silik bi çizgiyle öğrenmiştim hatta benim evde yaptığımda silik vardı ama ardından saglik ocağında yaptığım 3 testte de cikmamisti ama kanda çıkmıştı daha sonra. Bu mart ayında da zorunlu kurtaj oldum malesef korundugumuz için regl günümü takip etmiyordum tahmini 10 günü aşkın bir süre sonra idrari damlatir damlatmaz çıkmıştı testte ve kan verdiğimde beta 23 binlerdeydi ama kavuşmak nasip olmadı. Simdi 2 aydır istiyoruz aradan 8 yıl geçti oglumun dogumunun üstünden 2.yavrumda korunurken oldu sudan çıkmış balık gibi olduk ya korunmayi biraktik diye regl gecikiyor ya stresten dünde bayağı umutluydum belirtilerim var diye ama 3 4 gün geçsin eğer olmazsam tekrarlarim o zaman