moonlight41 bende testlerımın hepsını ozelde yaptrdım canım evet gercekten pahalı ama benım avantajım vardı eşim emnıyet personelı oldugu ıcın fıyatı yarı yarıya geldı dıyebılırım bana doktorum 3 tane test vermişti hsg fılmı , kromozom analizi , pıhtılaşma testi ben sadece hsg filminı egıtım arastrma da cektrdım doktor tanıdgmz vardı hemen randevu almıstım ama gerı kalan testlerı ozelde yaptrdım hepsı 2500 e yakındı ben 1750 tl ye yaptrdım canım sımdı fıyatları artmıstır tabı 🙏Allah hepımızın yardımcısı olsun 🙏