Mhrbnasel Bi arkadaşım yeni doğum yaptı. İkinci doğumuydu ilkini de normal yapmıştı. Bebek 3900 olduğu için kendi sancısı gelmeden suni sancı vermiş doktoru, ama suni sancı çok zorladığı için epidural yaptırmış dayanamamış. Sonuçta normal doğumunu yaptı bi sıkıntısı olmadı. Herkesin doğum hikayesi farklıdır, her doktorun düşüncesi de öyle. Bence kendini strese sokma eğer sorunun olmazsa kendi doktorunla görüşmeyi bekle için rahat etsin. Sancın olur da bi anda doğuma girersen de bu stresle kendini yıpratma bence, sezeryan da olsa normal de olsa sağlıkla gelsin inşallah bebişin