dayi Kızlar gebeliğin ilk aylarında çoğu kadında göğüsler oldukça hassas oluyor. Ama dikkatimi çekti 4.aydan sonra göğsümde hassasiyet hissetmiyorum artık bu normal mi sizce yoksa ters giden bir şeyler mi var acaba