ebruli1 bebeğim 11 aylıkken hamile kaldığımı öğrendim 1 hafta da aglaıdm ne yalan söyleyeyim en başta kabus gibi geldi gözüme alısamadım cok yadırgadım. Duyan herkes ahh vahhlarını eksik etmedi iyice moralim bozuldu aileler “ ne yaptınız siz, nolcak şimdi ahh vahh” modundaydı yani modumu yükseltecek hiç bir şey olmadı. Ama sonra dedim ki bunu yaşıyorsam bi sebebi vardır belki de ilerde olmayacaktı, istemeyecektim vs. Şimdi zaten cocukla eve kapanmız haldeyim iş hayatımı askıya aldımvs. Bir arada büyürler biraz zorluk olacal evet gibi telkinlerde bulundum kendime. Şu anda bebeğim 15 ayı bitmek üzere ben de 5. Ayıma girdim hamileliğimde. Bu süreçte emzirmeyi kestim vitaminlerimi alıyorum günüm yorucu geçiyor yardımcım / anne/ kayınvalide vb hiç kimse yok bazen cıkmazda gibi hissediyorum ama gerçekten çok özel ve güzel duygular o yüzden belki de bu son hamileliğim tadını çıkarmaya çalışacağım. Sen de biraz zaman geçtikce karnındaki için endişelenmeye baslayacaksın kucagındaki için ise inş yeterim demelere :) ins cok güzel bi hamilelik geçirirsin saglıkla doguralım:)