Elisamommmmm Kızar dişlerimin eti şişti ve iltihap olmaya başlıyor sanırsam hepsinin yeri çok ağrıyor uyuyamıyorum ne önerirsiniz kalsiyum eksikliği diyorlar ama bilmiyorum 😣 dayanılmaz bir ağrı var hicbisey yiyemiyorum 😭
Feridece28 Elisamommmmm iltihap bebeğe zarar doktorunuza gidip antibiyotik tedavisine başlamanız gerekiyor. Gebelikte verilen antibiyotikler var augmentin gibi
2Bebek1Anne Elisamommmmm ben tuz sirke su karıstırıp çalkaladım ağzımı öyle olduğunda sirkeyi çay kasığı kdr attım cnm cok tadı rahatsız etmesin die
2Bebek1Anne Feridece28 evet oda var halen kullanıyorum bende 2. Üç aya girince yani 13 14 den sonra verdiler antibiyotiği
tugcee1372 Elisamommmmm ben geçen gün dişçiye gittim antibiyotik verdi 2 gün içtim bitti bile iltihap . Boşuna çekmeye gerek yok bence hastaneye gidin
Edebiyat36 Elisamommmmm şu an benimde aynı uyuyamıyorum ağrıdan bebeğe antibiyotik de zararlı mıdır korkuyorum kullanmaya doktor veriyor ama içim hiç rahat değil🥺😔