Miray81 ben bir kutu kullandım klomeni, çatlatma iğnesi de. Doktorumun söylediği günleri değerlendirdim ve iki hafta sonra evdeki testte çok net bir şekilde hamile olduğumu gördüm. Bende de ağrı vardi karnımda kasiklarimda, adet olacakmişim gibi ama yerleşmeymiş çok şükür. Şuanda da 19. Haftamiza gircez. Rabbim sana da nasip etsin 🤲🤲