sliya30 ilk üç ay benimde hep uykuyla geçti sonrasında normal düzene döndüm ama 7. Aya girdikten sonra yine uyuklamaya başladım gündüzleri fazla uyumuyorum ama akşam 8 den sonra uyku bastırıyor gözlerimi açamıyorum bu gün de öğlene kadar uyudum diye bu saatte hala uyanığım