Busra_9342 18+4 deyim şu son bir haftadır göbek deliğimden aşağısı alt karnım çok sancıyor. Dayanılmaz şekilde değil ama yatarken yürürken falan şancı oluyo hep başına gelen var mı Doktor randevuma 1 hafta var diye doktora gitmedim ama endişelenmelimiyim
Asasasas Busra_9342 enfeksiyon olabilir idrar yolunda ciddi bir şey değil ilaçla vs geçiyor bir kontrol ettirin derim..🤗🌸
sliya30 Busra_9342 bende karnımda sıkışma düğüm gibi birşey oluyor arada oda yatarken uzanınca korkacak birşey yok
Hamik Brnde 16+2 yim benimde aynı şekilde hele yürürken elimle tutmak zorundaymışım gibi hissediyorum ama gün boyu sürmüyor arada oluyor bence normal dr a söylemiştim bel ağrımla karın altı işte kasık ağrısını bişi demedi normal heralde