uykusuzbirben Ben varım canm bu gebeliğimde kendiliğimden hamile kaldım ama kızımda çatltma iğnesi ile tek seferde hamile kalmıştım 12. Günde test yapınca pozitifi görmüştüm. Darısı sana olsun inşallah
uykusuzbirben Miray81 sızı olduğunu hatırlamıyorum ama çok fazla gaz vardı hazımsızlık yaşıyodum hatta adet belirtelerinin hepsini yaşıyodum o yüzden hamile kalma ihtimalini vermemiştim ama meğer hepsi gebelik belirtisiymis