denizzaysann kızlar ayağa kalktığımda vajinamda batma hissi oluşuyor yürürken baskı hissedyorum, varmı böyle bişeyle karşılaşan erken doğum belirtisi olabilirmi ? 35+4 deyim
Svcncmrnz denizzaysann o bende 22.haftadsn beri var hep doktor normal dedi ama hiç normal gibi değildi hala devam ediyor hatta arttı da öyle acı veriyor ki 39+2ym
gzdeal denizzaysann 34+5 deyim bende 30. Haftadan beri oluyor özellikle gece tuvalete kalktığımda aşırı zor basıyorum o kadar ağırıyor doktora sorduğumda çok normal çatı kemiklerin ağrıyor büyük ihtimalle çocuk yerleşmeye çalıştıkça orası açılıyor ve onlarda olmasa bile karnında bir yük var onun ağırlığı bile yeter rahimine ağrı yapmaya demişti 😏
afrAybars denizzaysann korkutmak istemem canım ama kız kardeşim yaşadı bu durumu 2-3 gün ve sonrasında doğum yaptı meğer açılması başlamış o batmalar ondanmış yani ihmal etme derim herkeste böyle olacak diye bişey yok tabi ama sen tedbirini al takdir Allah’tan
Elisarli Svcncmrnz 39.haftaya kadar geldiyseniz demekki normalmiş. Benimde bu hafta olmaya başladı 34 teyim
Elifsk Ben de 33. Haftadayım 1 haftadır hissediyorum doktoruma erken doğum belirtisi olabilir mi diye sordum hayır dedi normal olduğunu söyledi
Cubukmakarna Benim ilk hamileliğimde olmuştu sizin gibi korkmuştum sanki yürüdükçe doğurcakmışım gibi:) 39+2 de hiç sancım bile yoktu. Planlı sezaryenimle miss gibi girdim:)