Kızlar merhaba sezeryan doğum yapacağım. Bebeğimiz 2 hafta falan önden gidiyor şu an 36+6 olmam gerekirken ultrasonda 39 haftalık görünüyor doktorumuz 38+5 de alıcaz demişti ama dün gittiğimde nst ye bağladı sadece normal doğum yapmayacağım için bana da saçma geldi sizce neden beni doğuma almıyor 😂 Haftaya bi daha nst dedi