Gamzebzkrt01 Kızlar merhabalar 37 haftalık hamileyim haftaya sezeryan doğumum var kısmet olursa ama ben genel anestezi mi spinal epidural mi karar veremedim metroda sezeryan doğum yapıp memnun kalanlar var mı bu arada doktorum Ferhat erol ilk gebelik
Aslaninannesi01 Gamzebzkrt01 spinal seseryan oldum çok rahat geçti ablam genel oldu Ayılırken çok acı çekti bence spinal en iyisi
Miniktospik Gamzebzkrt01 2 sene önce spinal oldum çabuk ayıldım o zaman şule hanım vardı o doğumumu yaptı sondada takılıyor ve rahat oluyor o yüzden hemşirelerde doğumdan önce ve sonra çok ilgiliydi
Niss1 Gamzebzkrt01 kesinlikle spinal derim genel anestezi sonrası çok zorlanıyorlar genelde bir de metro hastanesi doğum ücreti ne kadar bilginiz var mı
Sibelatamangl Gamzebzkrt01 Bende ferat Erol’a gidiyorum ilk doğumu da onda yaptın çok memnun kaldım. Spinal oldum bende ve sonrası kolay geçti direk bebeğimi kucağıma almıştım. İnş ikincide de aynısı olur 🥰
Gamzebzkrt01 Aslaninannesi01 iki anestezi yöntemini ve sonrasını doktorum acikladi bana da genelde bayilinca ayilmasi zor ve acılı oldugunu doktorum da söyledi
Aslaninannesi01 Gamzebzkrt01 genelin ayılma süreci gerçekten zor birde spinalin en güzel yanı bebeğinizi görüyorsunuz temas ediyorsunuz o ilk ağlama sesini duymak dünyanın en güzel duygusu
Busra-tunc01 Gamzebzkrt01 Benim ablam tuplerini bağlatti bide sezeryan oldu 3 500 4 bine yakın bişey vermişti 1 buçuk ay önce bide hastaneden hiç memnun kalmadik refakatçiye yemek bile vermiyorlar
Gamzebzkrt01 Sibelatamangl inşallah ya banada spinali önerdi ferat bey çok iyi bir doktor ama ilk defa doğum yapacağım kendisinde ve bir rica da buluncam sonda takilmasin diye istemiyorum bir arkadaşım taktirmamis