Seymaben Kızlar kızın 5 aylık olmak üzere bu aralar emerken sürekli memeyi çekip bırakıyor çekip bırakıyor aktif emmiyor bu nedendir sizce ama sabah ve akşam çok güzel emiyor aktif olarak normal mi bu durum
Seymoshh Seymaben 4.aydan itibaren bebekler maalesef meme reddi yapabiliyorlar aşırı ağlama vs gibi durumlarolabiliyor ama pes etmeyin sakın üstünde durun düzenli emzirmeye devam edin geçici bir süreç sadece sabır gerekli biraz
[silindi] Seymaben henuz o kadar buyumediiik , ama belli donem herkes yasamis bunu , triplere giriyor bebeler
Seymaben Seymoshh işte bilmiyorum öyle bir ağlaması vesaire falan yok ama işte dediğim gibi öğlen özellikle memeyi çekip bırakıyor gülüyor sadece yani öyle aktif emmiyor yani 🤦
gulsen_ozer1 Dişten yapıyorlar iki çocuk annesi tecrübeyle sabit 😁 damakları sertleştiği için acısını memeden çıkarıyor