Kuzeyinannesi8932 Mrb kızlar 39+5 günlük dün aksam nişanım geldi ama hala sancı fln yok ne ypblrm bi fkri olan var mı doktora gtmelimym
AnneyimHamileyim Bazen bi kaç gün önce gelebiliyomuş canım benim ilk hamileliğimde akşam nişanım geldi gece sancım başladı hastaneye gitmiştim