İlk gebeligimde burada yazılan çatı muayenelerini okur korkardım. Yapilacak zaman olduğunda korkarak çıktım o çatala ama hiç de öyle anlattıkları kadar korkunç değildi 2 saniyelik birşey kendini kasmadıkça acımıyor şimdi 2.gebeligim hiç korkmuyorum bende, tabiki muayeneyi yapan kişiye göre değişir kimileri eldiven bile takmıyor 🤷♀️