Canım sonuçlarımız farklı benim hepsi homozigot yüksek riskli kan pıhtılaşması var. Sende az da olsa yatkın gözüküyorsun. B3n hamile kalmadan önce hematoloji doktoruna gittim sende git bence çünkü oksapor kan sulandırıcı iğne veriyor. Gebeliğinde sorun çıkmaz benim 2 tane kaybım var şuan hamileyim hematoloji ile kadın hastalıkları bir çalışıyor. Ama merak etme çocuk istiyorsan olur ama psikolojik olarak kendi üstüne gelme. Relax ol akışına bırak Allah yardımcın olsun allahım en kısa zamanda gönlüne göre versin isteyen herkese. Ayrıca eğer durumun uygunsa perinatoloji doktoruna çık. Bi kere gözük yüksek riskli gebelik doktoruna ben doktorum sayesinde hamile kaldım ve folik asite basla mthfr bende homozigot folik asiti doktor daha yüksek kullanmam gerektiğini söylemişti. Ben folibol kullanıyorum. Bunları bana 3 tane ayrı ayrı prof söyledi hepside yüksek riskli gebelik doktoru perinatoloji dedi. Bunlar benim yaşadığım tecrübeler.