Seyma0323 Devlette bir çoğu vermiyor, ben özele gidiyorum en son 315tl ödedim canim. Bebeği görmek istiyorsan canim 3d ile gösteren hastaneler var net bir şekilde görürsün tabi durumunuz varsa çünkü gerçekten pahlandı😞