Mervenurerva Biraz fazla uzattım sanırım canım ama diyeceğim o ki doktorunu iyi seçerek git bizde heves kalmadı dış gebeliği duyduktan sonra beta hcg yükselmesine rağmen korku var sadece😐 adetin geçtiği ilk günlerde gidip böyle fütursuz doktorlara da denk gelebiliyoruz bizim heyecanımızı beklentimizi hissettiklerimiz hissetmeyince doktor sıkıntı olabiliyor 🤗 hayırlısı, rabbim gönlüne göre versin